• Pinge´s Bildtävling Januari AVGJORT!

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #129215  by rogerxy
 
\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
Först & främst får jag tacka för en väldigt kul tävling (lätt att säga nu :P). Den krävde en hel del engagemang vilket jag tyckte var kul. Jag har varvat både min spelsamling & databasen ett antal gånger & ögonen är helt fyrkantiga nu.
Satt sista timmen med den jävla Kid Icarus... i början var jag helt övertygad om att det var Marios handskar & sedan att den gick att pricka in i röken på "Gun Smoke", men efter ett tag bara jag fick en blixt från klar himmel, "hoppas, hoppas, hoppas att Kid Icarus har ett brunt bälte" tänkte jag, & det hade han :)

Tack tack alla :D
 #129227  by Ufouria
 
Jag var övertygad om att Kid Icarus bilden visade en mun (tyckte jag hade sett den munnen).
Men ingen av Marios munnar passade in.

Tyckte oxå det var riktigt skoj.
Hade iofs så gott som kastat in handduken när jag hade 3 bilder kvar.
 #129295  by Andreas No 1
 
Dessa kunde jag... Läge att ställa sig i skamvrån! Som ursäkt kan jag säga att jag sitter på jobbet och bara kollade på bilderna direkt, de som jag kunde svarade jag på, sedan kom några gissningar också. Satt väl 3 minuter eller nåt... Riktigt bra av Roger att klara 20/20! =D>

6: Mr Gimmick
13: Duck Tales
15: Goonies II
20: Mega Man 3
 #129306  by Ufouria
 
Du och jag hade kompletterat varandra bra i bildtävlingen. Kid Icarus hade du kunnat få lista ut oxå. ;)
Då hade vi som ett lag haft full pott.

Instagram #sndb.se