• BÄSTA FYND/deal 2008

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

Vilket är de TVÅ bästa fynden ...enligt Dig:

1.) 16 st nintendo bibliotek för 35:- st
No votes
0%
2.) Little samson (SCN) komplett för 150:-
No votes
0%
3.) Komplett Devil world för 20:-
3
5%
4.) NES + 34 spel (Kid I, Gunsmoke, Metroid, Zelda 2, Mega man, Duck tales, Willow) för en utekväll
9
15%
5.) Mega man 1 o 2 komplett i skick 8-9/10 för 20:-
10
17%
6.) Fick ett Mr Gimmick som inte skulle funka, med det kom igång efter rengöring.
4
7%
7.) 45 st. lådor (aldrig använda) mot porto.
24
41%
8.) Fick: RC Pro-Am 2 (SCN) mot ett Silent service cart.
5
8%
9.) 19 Spel (varav 16 boxade bla North & South, puzznic, section Z, slalom) för 500:-
2
3%
10.) Snygg soffgrupp (3+2+1) för 1000:-
2
3%
 #123926  by Smart Cat
 
En omröstning om den som har gjort det bästa fyndet under 2008:
Omröstning slutar den 16 Jan kl. 14:41 och Du har två röster att lägga.
De nominerade är hämtade från "fynd-tråden" och om du vill bli nominerad nästa år så posta dina fynd där.

1:a Pris...:
Ja, jag har ju inget speciellt att erbjuda än så vinnaren kommer att få ett litet bidrag på sitt konto som hjälp för att göra nya fynd detta året.
2:a pris:
Jo, det är ju lika illa där men något ska vi väl kunna skaka fram...

Må Bäste man vinna.
Last edited by Smart Cat on 06 Jan 2009, 19:42, edited 4 times in total.
 #123938  by Tawny
 
vem tycker att pro am 2 mot silent service är ett bättre fynd än 45 ouppvikta kartonger mot porto?? :shock:
en kartong är ju nästan värd lika mycket som PA2 :)

kan inte den som får minst röster få nåt istället? som tröst, vinnaren har ju redan gjort ett fint fynd ;)
 #123955  by Snutteliten
 
Absolut keeke´s kartonger. That´s just once in a million years.
De andra alternativen é mer sannolika att de kan hända igen. Om ändå extremt liten.
 #123960  by Smart Cat
 
Tawny wrote:kan inte den som får minst röster få nåt istället? som tröst, vinnaren har ju redan gjort ett fint fynd ;)
Eg har du en poäng där Tawny men nu är det igång, kan kanske fundera på det till nästa år.
Eller också röstar ni själva på det ni tycker är sämst fynd/deal så kommer ju förloraren att vinna. :P
 #123965  by Smart Cat
 
Antal röster 17?!?

Är det nån som suger på sin andra röst
 #123969  by Ufouria
 
Jag kan bara rösta 1 gång.. :-?

Kartongerna är ju lätt det största fyndet.
 #123981  by Snutteliten
 
Kan man rösta på 2??? Image
 #123984  by Pinge
 
jag klanatde också bort en röst :(

så keeke fick ingn av mig ;)
 #123990  by Gixen
 
Överlägset keeke´s kartonger. Röstade innan jag läste inlägget så det bidde ingen andra röst....
 #124005  by Snutteliten
 
Hjärnan slutade läsa när det ba vart info när röstningen slutar.
Vilket int spelar någon större roll för mig o é inget som behöver ta plats bland de upptagna små grå. :P
 #124011  by Ufouria
 
BelfegorC4 wrote:Fattar inte hur ni lyckas, det står klart och tydligt när man läser frågan att man kan rösta på två alternativ. PLUS att det är kryss boxar också.
Vem läser inlägget innan man röstar... :P
Stod inte så klart från början att man hade två röster och man kan inte heller veta att man måste kryssa båda samtidig eller en först rösta och sedan den andra och rösta. :-?
Aja, tyckte det räckte med att rösta på en ivf då den är så överlägsen.
 #124012  by Bonomaul
 
Om Smart Cat vill så går det ju att ändra så att man kan ändra sin röst.
 #124040  by Snutteliten
 
Där läser man absolut int. Läsa alternativen, klicka i svaret o trycka på knappen é det som gäller där.
Men säger som Sanna mig kvittar det egentlligen.
 #124048  by Widar
 
Varför lägga två röster när det handlar om bästa fyndet? Det kan ju bara ett vara. Därför la jag min enda röst på kartongerna, sånt händer bara EN gång.
 #124055  by Smart Cat
 
Widar wrote:Varför lägga två röster när det handlar om bästa fyndet? Det kan ju bara ett vara. Därför la jag min enda röst på kartongerna, sånt händer bara EN gång.
Ville ha en 1:a och en 2:a.
Bonomaul wrote:Om Smart Cat vill så går det ju att ändra så att man kan ändra sin röst.
Bra idé!
FIXAT!


Ni kan nu ändra era röster.

Det är ju inte så konstigt att så många har missat det eg, i alla andra tävlingar vi har här kan man ju bara rösta på en sak å så ska man helt plötsligt rösta på två saker.
 #124065  by Snutteliten
 
Nä, precis. Aldrig tänkt på hur många man kan rösta på iom att det alltid oftast é endast 1 alternativ. Men ska ändra till 2 röster nu då o ska läsa ner noggrannt i fortsättningen.
 #124066  by Snutteliten
 
Var Mr Gimmick o R.C. kompletta?
 #124109  by Snutteliten
 
Fick bli Megisarna för en Selma.
 #124115  by Pinge
 
ett fynd borde ju vara någonting man har köpt och inte ngt man fått!
 #124128  by Snutteliten
 
Roger: :yes:
 #124131  by Pinge
 
Javisst är 0:- en summa, men har man fått något har man har inte gjort en "affär"!


snutte = rogers rövslickare nummer 1 :yes:
:lol:


Tawny: det står ju att soffgruppen är fin :lol:
 #124137  by Snutteliten
 
Pinge: Kanske int den delen som slickas. 8)

Instagram #sndb.se