• Belfegor´s tävlingar 2009

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

Tävlingarna 2009

Nya spel i tävlingarna
9
90%
Utmana rekorden i dom gamla tävlingarna
No votes
0%
Annat (Specifiera)
1
10%
 #127137  by Pinge
 
just det ja....shooters... och paperboy... du kommer ju få en ypperlig chans att pröva en del på spelträffen..polarns mamekabinett kommer ju stå där! :D
 #131282  by Ufouria
 
Tale Spin och Chip n Dale kanske funkar?
Vet inte om det är poäng i de spelen men det borde det nästan vara.
 #131283  by Pinge
 
sanna: tror inte det är det!

Mina förslag:
Mario Bros
Tiger Heli
 #131336  by Pinge
 
Tawny: jodå, men jag spelar aldrig på den..... har till och med fixat in nes och snes emulatorer i mitt wii med massa spel....men spelar ändå bara på nes! :good:
 #131463  by Tawny
 
hmm.. det lät lite spydigt, jag menade: "eftersom du inte gillar emulatorer, så antar jag att du inte har nån".. typ..
och då av ideologiska skäl :)
 #131566  by Pinge
 
jag är inte emot emulatorer, absolut inte! Men när det kommer till att spela (och ffa tävla i) Nes spel så är jag en förespråkare av att man använder the real-deal! :good:
 #134700  by Snutteliten
 
Har Adventure Island II tävlats i redan?
Annars é det mitt förslag. :)
 #134706  by Ufouria
 
Bra förslag! :good:
Har aldrig orkat spela det spelet i mer än 10 min men då skulle jag kunna ge det en chans innan jag säljer det.

Andra förslag är: Wizards and Warriors
 #136111  by Smygarn
 
Snutteliten wrote:Har Adventure Island II tävlats i redan?
Annars é det mitt förslag. :)
Ja det tycker jag låter som en bra ide. Det var mycket längesedan jag spela det och har för mig att det var ganska kul. Komma längst på ett liv eller mest poäng kunde tävlingen gå ut på kanske :)
 #140167  by Pinge
 
undra vad det blir för spel nästa gång! det e trist med spel som en omgång tar för lång tid i (t.ex Duck tales ;) )
 #142294  by Faxandu
 
Pinge: Man kan väl köra DuckTales, men bara en av banorna. Tex "The moon" på easy och se hur mycket poäng man kan få ihop där? Det tycker jag skulle vara kul iaf
 #142482  by Pinge
 
faxanadu... gör det! och ha fina priser ;)
 #142489  by Faxandu
 
pinge80 wrote:faxanadu... gör det! och ha fina priser ;)
Tredjepris: Guitar Hero Svettarmband
Andrapris: Super Tennis till Master System
Förstapris: En utekväll med Pinge (han bjuder)

;)
 #142497  by Pinge
 
yeah right!! :lol:
 #142540  by Tawny
 
Faxandu wrote:Skulle nästan vilja anordna en liten tävling som varar tills nästa onsdag, men vet inte riktigt. Får man det?
alla får gärna :good:
 #142913  by Ufouria
 
Jo, jag ska vara med. Har bara varit så trött igår och idag. Känner mig som en Zoombie. :s
 #147701  by Smygarn
 
Nu vill vi ha en ny tävling BelfegorC4 :) Du har några förslag från oss i Paperboy tråden ;)
 #151873  by Smygarn
 
Det blev visst ingen tävling den här veckan :cry: kanske kommer en nästa vecka? [-o< :nes: :angry:
 #151875  by Pinge
 
det får vi hoppas... tom & jerry var en riktigt skitspel att tävla i :badgrin:
 #154630  by Snutteliten
 
Golf :yes: :good: :D

Instagram #sndb.se