• Omslags-tävling (FINAL!)

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

Vilket omslag är snyggast?

Castlevania
19
43%
Ninja Gaiden 2
10
23%
Guardian Legend
12
27%
Metroid
3
7%
 #121289  by Smart Cat
 
Frezy_man wrote:Hans kjol e för kort och inga kalsonger har han stackaren [-( :lol:
Wtf?!?
chris_vain wrote:Det är ju inte bara själva bilden som e snygg på Castlevania't, kolla bara in den underbara loggan...
Sen finns det ett snyggt djup i den bilden också, med piskan som börjar nästan framför bilden och slottet långt i bakgrunden men det hjälper inte för jag röstade ändå på...
GuardianLegend wrote:Behöver väl inte delge vilket omslag jag röstade på, tror alla kan klura ut det själva :D
Nej, berätta vilket du valde... Jag tog samma, klart snyggast.
 #121345  by chris_vain
 
Smart Cat wrote:
Frezy_man wrote:Hans kjol e för kort och inga kalsonger har han stackaren [-( :lol:
Wtf?!?
chris_vain wrote:Det är ju inte bara själva bilden som e snygg på Castlevania't, kolla bara in den underbara loggan...
Sen finns det ett snyggt djup i den bilden också, med piskan som börjar nästan framför bilden och slottet långt i bakgrunden men det hjälper inte för jag röstade ändå på...
GuardianLegend wrote:Behöver väl inte delge vilket omslag jag röstade på, tror alla kan klura ut det själva :D
Nej, berätta vilket du valde... Jag tog samma, klart snyggast.

Visst är det ett underbart djup i bilden, finns då inte många bilder jag skulle vilja ha på väggen än den, det är ett konstverk!!!
 #121418  by Pinge
 
jag har den på väggen :yes:
 #121441  by nissling
 
Castlevanias omslag är flådigt och läckrast. Men de andra var inte fula för det inte.
 #121444  by chris_vain
 
pinge80 wrote:jag har den på väggen :yes:
När får jag flytta in ;)
 #121514  by Pinge
 
vi kan ju bli sambos på försök om du kommer hit på spelträff i februari ;)

gött att inte ninja skiten vann, eller det e iofs inte över men vad ska skunna hända? 8-[
 #121521  by chris_vain
 
pinge80 wrote:vi kan ju bli sambos på försök om du kommer hit på spelträff i februari ;)

gött att inte ninja skiten vann, eller det e iofs inte över men vad ska skunna hända? 8-[
Jag ska allt försöka kunna åka upp,hade varit superskoj, jag har säkerligen 2 polare som gärna skulle vilja det oxå.

En rejäl spelträff hade jag verkligen inte klagat på :D

Nej det skulle vara nåt mygel isf om nåt skulle överträffa Castlevania nu :shock:
 #121684  by Pinge
 
jag spelade genom CV i förrgår på en liten spelkväll, varvade även mega man 2 och gunsmoke igen \:D/
 #122712  by chris_vain
 
Med klar majoritet så vann ju vår favorit!!! :D :D :D
ett mästerverk inom allt vad som heter spel, konst och kultur. 8) 8) :D
 #122878  by crust
 
Buhuhu, missade ju denna tråd. Hade utan tvekan röstat på GL. Hade ju inte hjälpt, men ändå. Att det dessutom är ett omslag som helt överskrider kartongen och inte har en spelutvecklarlooks sidofärger och sidomönster så känns det ännu mer slimmat!
 #123197  by crust
 
Hum, jo nu när du säger det. Var nog lite trött och disträ när jag läste det och tänkte inget vidare på innehållet, då jag klickade vidare till alla tradera vinnarmail man fick ögna igenom då!
 #123463  by Bonomaul
 
Vi är för dåliga för att få julkort. :( Kollat skräpposten då?
 #123493  by Bonomaul
 
Otroligt skumt faktiskt. Undrar om någon öht fick det.. förutom Tawny. :s
 #123535  by Pinge
 
jag fick det inte heller!
 #123542  by Bonomaul
 
Massutskicksfunktionen verkar alltså inte fungera helt tillfredsställande..
 #123700  by Snutteliten
 
Jag fick det oxå. :good:

Instagram #sndb.se