• Omslags-tävling (semifinal) #2

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

Vilket omslag är snyggast?

Ninja Gaiden 2
11
52%
Super Mario Bros
10
48%

 #117541  by Snutteliten
 
Inget att betänka här. SMB é bara för snyggt.

 #117543  by Pinge
 
ja, ett sketet rev-a kan ju inte få vinna!

 #117545  by Gixen
 
pinge80 wrote:ja, ett sketet rev-a kan ju inte få vinna!
Ahh....jag som trodde att det var box-arten vi röstade på. Silly me ;)

 #117567  by Pinge
 
gixen: jepp, silly you! :lol:


jag försökte ju få roger till att köra en med bara scn boxarna.... för nu har vi säkert missat många av dom snyggaste, då hade man ju iallafall haft koll på vilka alla boxar var!

 #117604  by Tawny
 
hur kan ni rata en ninja?!

 #117611  by Filurkatten
 
Det blir värst för de själva när de försvinner under oförklarliga omständigheter och alla ledtrådar som finns är en kaststjärna med med meddelande på: "Suit yourself!"

 #117632  by rogerxy
 
pinge: Det finns utrymme för fler omslagstävlingar i framtiden, så det är bara att leta amerikanska omslag om man vill.

Ninja Gaiden fick min röst här. Mario är alltid Mario men här får han spö av en ninja

 #117672  by Early90s
 
Swords and Serpents har det snyggaste omslaget. I den här tävlingen tyckte jag Crystalis. Nu får jag heja fram Castlevania. \:D/
 #118820  by Frezy_man
 
poængterar att NG 2 boxen e bra mycket snyggare i verkligheten.
Tur att vi slapp røsta på SCN spelen. Ryu e ju inte lika het på shadow warriors boxarna precis. :yes:
 #118839  by Bonomaul
 
Varje gång du säger något om det så blir jag så ledsen att jag sålde mitt ex. :(
 #119075  by Frezy_man
 
Sorry Bono :(

Men det e jævligt fin. Synd att det e en liten, liten spricka bara. Jag kommer nog aldrig sælja den så den førblir væstgøtisk. :good:
 #119432  by Gixen
 
Vad händer vid oavgjort? Båda till final?
 #119443  by Pinge
 
Omröstningen slutade 19 dec 2008, 14:25
skandalen är ett faktum!!
jag var så sugen på att regga en ny användare och lägga en röst till.... men jag dras med ngn skit som kallas samvete :cry:
 #119472  by Gixen
 
Gixen wrote:Vad händer vid oavgjort? Båda till final?
Oops....ser att jag skrev i fel semi, skulle vara i 3:an.... :$
 #119529  by Gixen
 
Bonomaul wrote:Rätt bidrag vann!
:yes:
 #119562  by Ufouria
 
Smart Cat wrote:Varför står det ett litet kryss efter SMB-stapeln?
Gör det?
Jag ser ett x bakom NGII stapeln... trodde x var bakom den stapeln med flest röster men tydligen är x bakom den stapeln (omslaget) man röstade på.
 #119568  by Bonomaul
 
För (dator)musen över krysset så dyker en förklaring upp. ;) (Fast nu har ju iofs Sanna redan gett den, men ändå).

Instagram #sndb.se