• Omslags-tävling (kval) #8

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

Vilket omslag är snyggast?

Duck Tales
5
23%
Nightmare On Elm Street
3
14%
Super Mario Bros
14
64%
 #113777  by rogerxy
 
Sådär, nu börjar tävling där det snyggaste NES-omslaget skall koras! Denna första tävling kommer att hålla på i 5 dagar fr.o.m. när detta inlägg postades & det omslag med flest röster går vidare i tävlingen.

Duck Tales
Image

Nightmare On Elm Street
Image

Super Mario Bros
Image

 #113779  by Snutteliten
 
SMB självklart. :D

 #113838  by Pinge
 
ja smb, mest efterom det är ett fult språk på DT ;)

 #113848  by chris_vain
 
SMB helt utan tveken, så vackert, roligt och... ja den har ju allt :D

 #114154  by rogerxy
 
Fattar inte hur de kunde få ett sånt fult omslag med Freddy, när så många av Elm Street-filmerna har så snygga omslag :?
Har studerat Duck Tales lite & jag undrar varför Björnbröderna ser så jäkla nöjda ut. Okej, ni är på väg ut till en klippavsats & Farbror Joakim är för länge sedan utom ert räckhåll. & varför ser Knattarna så nervösa ut (av samma orsak nyss nämnd). & Farbror Joakim kommer knappast få plats i den lilla helikoptern så han lär väl få hänga där tills de når land.

Nej, här är ändå Mario klockren! & inte bara för att den bilden är NES för mej, utan också för att man blir väldigt glad av att se den p.g.a. dess lekfullhet :D

 #115252  by Bonomaul
 
Den gröna knatten har ju precis puttat ut Joakim (som satt på kanten av helikoptern) eftersom de var tvungen att offra gubben för att rädda sig själva. Björbröderna ser naturligtvis jättenöjda ut tack vare det faktumet, och den blå knatten upptäckte precis att Björnligan var där - något den gröna inte gjorde.
Att Joakim är nöjd beror ju på att han åtminstone fick en enorm diamant med sig i fallet.

Hur gick urvalet i omröstningarna till förresten?

 #115267  by Bonomaul
 
Ja det kan man ju undra antar jag. :) Tänkte på hur urvalet gick till i omröstningarna, alltså vilka tre boxart som skulle stå mot varandra så att säga. Av ren nyfikenhet.
Och nästa fråga då; När fortsätter tävlingen? :)

 #115269  by rogerxy
 
Det var bara jag som valde lite random kan man säga
Tävlingen fortsätter ikväll förmodligen, stay tuned

Instagram #sndb.se