• Snake Rattle 'n Roll, Tävling 21 (10 nov - 16 nov)

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #110095  by Snutteliten
 
Grattis Sanna! :D

 #110174  by Ufouria
 
Man tackar! :D
Skoj att det var lite fler som var med denna gång.

Image

 #110452  by Frezy_man
 
Snutteliten wrote:Bättrat på det än en gång. 241 700 på 6:e.
fan, du knep min pallplats med 150 poiæng :D

Grattis allihopa.
Snygg score Sanna! værdsklass!
Jag orkade inte med något mer førsøk. Blev bara 2 så jag e skit nøjd. Kom till Trappan efter ett par continue men orkade inte hela vægen den hær gången.

 #110481  by Ufouria
 
Undrar hur mycket poäng man får när man klarar slutbossen?
Om inte det ger så mycket poäng så skulle det löna sig att stanna på t ex bana 9 och stå där och äta tills alla liven tar slut. Det skulle dock inte vara något skoj, målet var ändå att ta sig så långt som möjligt tyckte jag det kändes som. Kommer väl att för skojsskull iaf prova det och se hur mycket mer man kan få ihop. Jag förlorade nästan alla ormarna på de två sista banorna så det är inte omöjligt att man skulle kunna få ihop den dubbla poängen.

 #110550  by Pinge
 
sanna: du får spela in en video och skicka till twingalaxies, ingen som reggat några poäng i PAL versionen, rekordet på NTSC ligger under 270000!

 #110556  by Ufouria
 
:shock: Det skulle jag lätt slå även om jag spelade in på min DVD men några sekunders lagg i kontrollen.
Vilka är reglerna? Endast ett liv eller?

 #110563  by Pinge
 
kolla försäkerhetsskull men jag tror det är till game over, no continues. som vi körde tävlingen på.

Warps tillåtet, men ingen större idé...

go for it girl!!

 #110565  by Ufouria
 
Tack! :D
Det står no continues bara så förmodligen får man uttnyttja alla liven.
Måste köra igenom en gång först och se hur mycket poäng slutbossen ger.

 #111278  by Frezy_man
 
Sanna wrote::shock: Det skulle jag lätt slå även om jag spelade in på min DVD men några sekunders lagg i kontrollen.
Vilka är reglerna? Endast ett liv eller?
du ska ju använda scart ;)

Några sekunders lagg är skandal. Jag tycker 0.2 sekunder är på tok för mycket :(

 #111290  by Ufouria
 
Ja, jag måste köpa en scart. :oops:
Är det Tradera som gäller eller kan man hitta någon scart kabel som passar någon annanstans?

 #111482  by Frezy_man
 
köp på elgiganten eller annan lågvaru kedja. Det e billigt och bra. Se till att de har röd/gul/vit ingång ibak bara. Och tillräckligt många. Ska inte kosta skjortan. Max en 50kr. /st. skulle jag gissa på.

Instagram #sndb.se