• Tävling nr 20 :O

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

Vilket spel vill du spela?

Hogan's Alley
No votes
0%
Clu Clu Land
3
30%
Battletoads
2
20%
Snake Rattle 'n Roll
3
30%
Tiger-Heli
2
20%

 #105831  by rogerxy
 
Inget spel jag gillade tyvärr så jag får nog rösta blankt :)

 #105843  by nes_nerd_no_1
 
Den här tråden verkar ju smått inspirerad av Johannas "Bäst & sämst-spel tråd", med betoning på sämst! ;)

 #105851  by BelfegorC4
 
nes_nerd_no_1 wrote:Den här tråden verkar ju smått inspirerad av Johannas "Bäst & sämst-spel tråd", med betoning på sämst! ;)
Visste att du skulle ha en kommentar till Clu Clu Land ;)

 #105853  by Pinge
 
NNN: rösta nu på CluCluLand så att du får ge det en riktig chans! :wink:

Fast det spelar väl mindre roll vilket spel det blir eftersom vi ändå bara är ett fåtal som brukar deltaga i tävlingara :roll:

 #105855  by Tawny
 
det enda jag vill spela är hogans.. men jag vet inte om jag orkar koppla in neset :)

 #105859  by rogerxy
 
Ja det är tråkigt att inte fler ställer upp, & det inkluderar även mej själv, jag har varit skitdålig på att delta

 #105866  by Ufouria
 
Snake Rattle N Roll för min del så att jag kan vara med.

Jag älskar dessa tävlingar, de har fått mig att gilla spelen ännu mer och t om fått mig att tycka om spel som jag inte tidigare var så förtjust i.

Tycker det är synd att inte fler deltar. Alla som har spelet som är med i tävlingen borde iaf försöka ett par gånger.

 #105896  by Snutteliten
 
Snake Rattle 'n Roll får min röst.

 #105905  by Bonomaul
 
Snake Rattle 'n Roll, så att jag kan vara med om lusten skulle falla på.

Fast jag vet fasen inte om jag har det. Någon som har en tokbillig kassett att sälja?

 #105984  by Smygarn
 
Detta var svårt. Såja, nu har jag lagt min röst och hoppas på det spelet för då kanske jag äntligen kan få tummen ur röven och börja spela det nån gång.:)

 #106006  by Johanna
 
nes_nerd_no_1: tydligen inspererade min tråd dig fel (pekar på clu clu land)!

 #106058  by Sunking
 
Clu clu land ftw! :)

 #106164  by Frezy_man
 
jag röstade på tiger heli då. Skulle nog kunna tänka mig att offra några försök nästa helg. Var länge sedan man spelade det sist.

Jag ser fram emot en framtida mario 3 tävling ;)

 #106402  by nissling
 
Battletoads! Fast då får ingen göra som Messie på LMG gjorde år 2004 (han fuskade och fick ett komplett Gunstar Heroes för det..)

 #106515  by Early90s
 
pinge80 wrote:NNN: rösta nu på CluCluLand så att du får ge det en riktig chans! :wink:

Fast det spelar väl mindre roll vilket spel det blir eftersom vi ändå bara är ett fåtal som brukar deltaga i tävlingara :roll:
Jag hade gärnat joinat tävlingarna Pinge. men jag har bara 8 nes-spel :lol: och inget av dom nämda.

Instagram #sndb.se