• Tävling Nr. 17 =D

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

Vilket spel vill du spela?

Duck Tales
5
38%
Mario Bros
3
23%
Balloon fight
5
38%
Barker Bill´s Trickshooting
No votes
0%

 #99860  by Pinge
 
gött, mario bros har 100% av rösterna! :lol:

 #99863  by Ufouria
 
Duck Tales, av den enkla anledningen att det är det enda av de fyra spelen jag har.

Edit: Har vi inte redan haft Balloon fight i en tävling.

 #99865  by Pinge
 
jag spelar vilket som helst utom barkes skit ;)
duck tales känns som om man bara orkar ett försök o sen får det vara bra med det... lite tråkigt.... man ska ju nöta :)

vilket påminner mig om att jag ska testa en vända rad racer till :lol:

 #99867  by Ufouria
 
pinge80 wrote:duck tales känns som om man bara orkar ett försök o sen får det vara bra med det... lite tråkigt.... man ska ju nöta :)
Jo, det är nackdelen med de flesta spelen. Det måste isf vara att man bara får använda 1 liv, annars blir det jobbigt. Blir det kanske endå för dem som spelat det mycket. Själv har jag spelat det ytterst lite, hade det aldrig som barn.

 #99872  by BelfegorC4
 
Precis Sanna, det finns en bugg som gör att man kan ta extra liv hela tiden :( Så det kommer endast vara tillåtet med ett liv i Ducktales tävlingen ;)

Har inte bestämt mig om det blir normal eller hard ännu ;)

 #99878  by Tawny
 
tog också duck tales, av den enkla anledningen att jag inte gillar de mario bros eller baloon fight ;)
och just ja, rad racer.. *kopplar in handkontrollen*

 #99879  by Frezy_man
 
Jag tog också duck tales. Det ær det enda spelet jag har tillgång till just nu. Sen har jag spelat det en del och gillar det och er nyfiken på hur det skulle vara att spela efter poæng dær.

 #99899  by Ufouria
 
BelfegorC4 wrote:Har inte bestämt mig om det blir normal eller hard ännu ;)
Hard kanske... så där man fortare och gör ett nytt försök.

 #99928  by Smart Cat
 
Jag röstade på Balloon fight. Känns som ett roligt spel.
Verkar dock inte gå så bra för det spelet.... :(

 #99947  by Bonomaul
 
Duck Tales. Tänk om jag skulle ta och deltaga i en tävling för en gångs skull.. :P

 #99965  by Frezy_man
 
Hmm.. Någon som vet skillnaderna mellan normal och hard på duck tales? Jag kommer inte ihåg riktigt. Det enda jag vet är att för en speedrun spelar det ingen roll, för man tar lika mycket skada och fiender behöver bli träffade lika många gånger :lol:

 #99971  by Tawny
 
kanske har nåt med sigge mackvack att göra?

 #99972  by Bonomaul
 
Det jag med bestämdhet minns är att det inte på långa vägar finns lika många power ups på hard, alltså tårtor n'shit.

 #99977  by Ufouria
 
Man får mer pengar i hard, i easy får man tårtor istället för juveler.

 #100116  by Smygarn
 
Balloon Fight ska köras :)

 #100141  by Pinge
 
jag börjar ångra att jag inte valde ballon fight, för DT orkar jag nog inte spela... minns att jag försökte få så möe pts som möjligt när jag var liten... mnns inte hur det gick iofs :roll:

 #100952  by Sunking
 
Blev det inte Mario Bros den här gången heller :(
Fasen, jag missar ju alltid omröstningarna. Inte för att min röst på Mario Bros hade hjälpt 8)

Instagram #sndb.se