• Tävling i 8 bitar

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #93427  by Pinge
 
Som vi kommit fram till tidigare så är det Smygarn som avgör bästa motivering om det är dött lopp!

Och bara rogerxy vet vem som skrivit vilken motivering!

Jag har hittat en motivering jag gillar mer än alla andra, så om personen som skrivit den inte vinner tävlingen kommer jag skicka ett "specialpris" i from av ngt nes-relaterat!

och jag kan inte avslöja än vilken jag menar eftersom det skulle kunna påverka smygis!! :D

 #93465  by rogerxy
 
Kan meddela att tävlingen nu är rättad & inte mindre än 4 personer delar på förstaplatsen. Väntar på att smygarn ska komma online på MSN så han kan avgöra vilken motivering bland de 4 som är den bästa.
Spänningen är olidllig :)

 #93477  by Bede
 
Shit känner på mig att jag har ett fel :(

 #93491  by Smart Cat
 
Seså, upp med hakan pojkar.

 #93515  by Pinge
 
vart fan e smygarn då!
Han som hängt här mer än nånsin senaste tiden! (och det hoppas vi, eller iaf jag att an fortsätter med)!!

Jag vet iaf vilken slogan som är bäst IMO!

 #93519  by Smart Cat
 
Ja, jag såg att du har lagt till ett specialpris, kul!
 #93522  by Tawny
 
Bonomaul wrote:jag ska vinna för jag inte har fuskat, jag har googlat några frågor och gissat på andra.
Hur går det där ihop då? :)

Varför deltog inte jag?
hehe som allt annat i mitt liv går det inte ihop ;) jag menar att jag inte har frågat nån som har boken om svaren

 #93543  by Smart Cat
 
SATAN!!!

Tack vare Tawnys 13:- fynd har jag precis fått reda på att jag hade (åtminstonde) 1 fel. Helvete!!! :evil:

 #93553  by Tawny
 
hmm.. kanske jag med.. när kommer svaren roger? damit

 #93555  by Smart Cat
 
Gäller ju att dra ut på pinan så länge som möjligt men nu vet jag ju att jag inte är med i matchen längre så TACK, Tawny, det var ju faktiskt en ren välgärning du gjorde som visade ditt fina fynd. :)

 #93578  by rogerxy
 
Kan meddela att ingen hade alla rätt.
Svaren kommer när vinnaren är utsedd, & vinnaren utses när Smygarn kommer online på msn :)

 #93619  by Tawny
 
hoppas han gör det fort som fan då :)

 #93630  by Smart Cat
 
Ja, hitills har ju hastigheten inte varit så imponerande...
men man kanske ska hålla käft nu så man inte påverkar resultatet åt det negativa hållet...

 #93665  by Tawny
 
hehe

 #93706  by Smygarn
 
Ursäkta att jag inte har svarat tidigare men jag har inte haft tillgång till datorn. Jaså, det blir alltså jag som ska avgöra detta... Usch vad jobbigt :( 4st med lika många rätta svar och en bok. Jag tittar igenom motiveringarna igen och meddelar Roger om vilken jag tycker är bäst

 #93730  by Filurkatten
 
Vad du än väljer så blir någon förbannad på dig! ;)

 #93750  by Bede
 
rogerxy wrote:Kan meddela att ingen hade alla rätt.
Svaren kommer när vinnaren är utsedd, & vinnaren utses när Smygarn kommer online på msn :)
Då har jag en chans ändå :o Hoppas jag :D

 #93751  by rogerxy
 
Ikväll presenteras vinnaren. Ledsen att det tagit så lång tid, jag skyller givetvis allt på Smygarn :D

 #93752  by Smygarn
 
Filurkatten wrote:Vad du än väljer så blir någon förbannad på dig! ;)
Jo hur jag än gör så kommer tre stycken att hata mig :( :wink:

 #93772  by Pinge
 
Men smygis, ngn kommer ju också älska dig :D

 #93775  by Smygarn
 
Det tänkte jag inte på :D

Jag har språkat med Roger och vinnaren presenteras senare ikväll!! :D Spännande va????? :wink:

 #93777  by Smygarn
 
rogerxy wrote:Ikväll presenteras vinnaren. Ledsen att det tagit så lång tid, jag skyller givetvis allt på Smygarn :D
Såg visst inte detta inlägg :)
Jo jag vet, jag tar på mig att det har tagit sådan lång tid. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge (eller vad det nu heter)

 #93789  by Tawny
 
nu är det kväll!
chop chop hosta fram vinnaren :)

 #93814  by Snutteliten
 
Kvällen börjar väl vid 19-tiden? Nu é det ju sen em imo.

 #93829  by rogerxy
 
Okej, vinnaren är utsedd & finns å första posten. Stort grattis! :D

 #93835  by Bede
 
Besviken man blev :( aja.

vilken var den vinnande motiveringen då? :roll:

Instagram #sndb.se