• Tävling i 8 bitar

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #96158  by nes_nerd_no_1
 
När ska vi träffas då Tawny? :cry:

 #96162  by Tawny
 
hehe vet inte :)
stockholm är så stort och farligt.. räcker att jag varit i upplands bro ett par gånger.. rena ghettot

 #96166  by Pinge
 
Jag ska till den avskyvärda staden Ståkkhålm på lördag... ska stoltsera med min nesdb tshirt på NHL premiär...

 #96169  by Tawny
 
btw är inte göteborgs ghetton lika farliga.. de är liksom lite mer "ghetto light" :)
ghetto, men med den sköna göteborgsmentaliteten :)
malmös ghetton är lite värre, för där har man liksom lite lillebrorskomplex och vill vara lika hårda som stockholm.

tada! tawnys lekmanna ghettoanalys :)

 #96249  by rogerxy
 
Tawny wrote:var i biskopsgården bor du? har en kompis där och då och då är jag där.. man vet aldrig, om jag är riktigt packad nån gång kanske ;)
Bor vid Vårväderstorget, södra Biskopsgården :)

 #96367  by Bonomaul
 
Nej fy fan.. förlåt alltså, men där kan man ju faktiskt inte bo! :?

 #96379  by Tawny
 
det är väl schysst :)
lite lagom ghetto sådär :)

 #96387  by rogerxy
 
Jodå, går alldeles utmärkt, åtminstone där jag bor

 #96430  by nes_nerd_no_1
 
Varför kan man inte bo där då? :)

 #96467  by Bonomaul
 
Jag vet inte, känns bara så jäkla fel. Hade några polare som bodde där för ett antal år sedan och jag avr rätt ofta där och hälsade på. Det är inget trevligt där alltså, fick mig att må dåligt.

Här skulle man bo: http://www.houston-imports.com/dirty/dirty.html :)

 #96472  by Smygarn
 
Påminner om min gamla ungkarlslya. :lol:

 #96473  by rogerxy
 
Det beror nog på var i Biskopsgården man bor, det är ju inte direkt 3 hus. Jag bor i södra delen i ett väldigt lugnt & trevligt område

 #96514  by Bonomaul
 
Han bodde på Vårvädersgatan (eller också var det hållplatsen som hette det, kommer inte ihåg), utgår från att den ligger rätt nära Vårväderstorget.

 #96568  by Martin
 
pinge80 wrote:Jag ska till den avskyvärda staden Ståkkhålm på lördag... ska stoltsera med min nesdb tshirt på NHL premiär...
Ska hämta upp en biljett, ska också gå på lördag! Blir grymt kul!

 #96582  by Pinge
 
Martin, ja vi pratade om detta lite på Bit live vill jag minnas.....

Kanske skulle höras o hinna ta en snabb öl före eller efter!

 #96645  by nes_nerd_no_1
 
Jag hänger gärna med & tar en bira! :)

 #96988  by Pinge
 
jag tänkte på en snabb bira i Globen, och där kommer man väl inte in utan billjett?

NNN: ska försöka ta reda på vart vi ska efter matchen, om du nu ska in till stan o rumla ;)

 #97000  by Bonomaul
 
Det är ju så otroligt jäkla dumt av mig att jag inte kommer vara där! Hur ofta har vi NHL-hockey i Sverige liksom?! Skit också.

 #97915  by Martin
 
Jag var där ganska sent, fick min biljett av en vän som riggade (ni kanske såg lite NHL 09-demostationer här och var) och inte kunde komma loss förrän knappt en timme innan matchstart. Otrolig match. Jag satt bara några meter från Mario Lemieux. Fanns en vakt som snällt försökte hålla borta folk från att be om foton och signaturer så jag smet aldrig fram. Det var dock en del som bröt sig fram när folk vandrade fram och tillbaka i reklampauser etc.

Instagram #sndb.se