• Pinball (16-22 Juni) Belfegor´s Tävling Del 3

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #73794  by Pinge
 
widar: där ser du.
Håller du med om att det handlar om flyt mer än skicklighet?
Jag ska försöka spela nån timme imorgon så får vi se.

 #73823  by Widar
 
pinge80 wrote:widar: där ser du.
Håller du med om att det handlar om flyt mer än skicklighet?
Jag ska försöka spela nån timme imorgon så får vi se.
Japp, det handlar bara om att ha lite tur och att bollen inte drar iväg och rätt ner i utgångarna. Sista bollen behöll jag från 80.000 eller liknande.

 #73926  by Pinge
 
Ett skepp kommer lastat!!!

med:
368 680poäng

(fyyyyfan vilket slit o vilken frustration det var. säkert spelat 25omgångar i sträck)

jag avreagerade mig efter en del omgångar genom att vråla könsord samt att slå på en jävligt dassig Nintendo World Cup kassett!

 #73930  by Ufouria
 
:lol:

Grattis och bra kämpat! Om ingen slår dig så är du verkligen en värdig vinnare. :)

Fast jag har inte satt igång på riktigt ännu. Risken finns att jag hinner ifatt strax innan mållinjen.

 #73933  by Pinge
 
jag har inte gett upp än.
Kommer nog försöka några gånger imorgon. Men efter fotbollen ikväll får jag nog varva ner lite med GTA IV eller kid icarus, har inte bestämt mig än.

Sanna: du är mer än välkommen att slå poängen! Och jag vidhåller fortfarande att den som vinner kommer ha mins 500k.


Btw: Det finns självklart bildbevis på mina poäng

 #73935  by Widar
 
Sorry, Pinge.

Image

 #73949  by Pinge
 
Widar: ber du om ursäkt för den slarvigt photoshoppade bilden? :lol:

Det e lungt, jag vet att jag kommer få mer om jag bara försöker 100 gånger till 8)

fast jag börjar ogilla spelet lite iofs o det e inte bra. Kommer slänga min pinballcart i golvet när tävlingen e avgjord.

 #73951  by Widar
 
pinge80 wrote:Widar: ber du om ursäkt för den slarvigt photoshoppade bilden? :lol:

Det e lungt, jag vet att jag kommer få mer om jag bara försöker 100 gånger till 8)

fast jag börjar ogilla spelet lite iofs o det e inte bra. Kommer slänga min pinballcart i golvet när tävlingen e avgjord.
Jo jag kände detsamma... Det börjar bli långtråkigt att spela nu... Jag får nog vara nöjd med det där, förutsatt att ingen tar mig. ;)

 #74021  by Pinge
 
spelade inatt, började vid midnatt o spelade tills 04:15 i ett sträck. Damn jobbigt, men det lönade sig :D

557 280pts

(bildbevis finns)

 #74049  by Widar
 
Haha! Vafaaaan! :D

Jag hinner inte spela mer innan den 22'e tror jag... jo.. kanske. Vi får väl se :)

Hursomhelst, grattis till en jävligt fin poäng!

 #74219  by Pinge
 
Widar (och ni andra): hur går det med spelandet? Jag har svårt att motivera mig när jag leder :wink:

 #74233  by Tawny
 
nej jag orkar inte.. dessutom tittar jag på när min bror och min kompis spelar ice hockey


edit: det står 70-28 till min bror, kompisen är och spyr

 #74273  by Bonomaul
 
Jaha ja.. 124060 p. på första (och förmodligen sista) försöket på över 10 år.

 #74281  by Pinge
 
Okej, här kommer mitt sista resultat för den här tävlingen,
Nästa gång om det nu blir någon kommer jag spela in och nöta tills världsrekordet e mitt :P (fast som det känns nu så blir det inte pinball på ett jäääääääävla tag nu, slitigt halvt ihjäl mig ffs)

ok here goes: 914890 pts

edit: klart dassigt försök att få med ett bröllopsfoto som "bevis" när det knappt syns

Image

 #74284  by Ufouria
 
:shock:
GRATTIS!! :D

 #74291  by Widar
 
Helvete! Du är verkligen värd Powerplayer-titeln! Det finns nog ingen chans att jag orkar försöka mig på det där...

Glad midsommar!

 #74297  by Pinge
 
Sanna: tack!
Widar: du måste testa lite till, kanske är nästa omgång som du hittar flytet i,

Förresten är det någon mer än jag som förlorat en boll på det störigaste sättet?!?!? Dvs när man missar att fånga bruden i bonusspelet (btw det e hon från DK va?? var det pauline hon hette?!?!)

 #74382  by Bonomaul
 
Jag putsar min tredjeplats lite då.. 181090.

 #74954  by Pinge
 
Wohooo!

Jag skulle denna gången vilja tacka min bardomsvän Lille-Martin som jag fick låna detta spel av i slutet av 80-talet. Värt att nämna är att han hade typ "alla" spel på den tiden eftersom hans far ägde en radio/tv butik.
Sen vill jag också tacka Widar för den goda kampen, räkna med fler bataljer i framtiden!

Game on!!!

Instagram #sndb.se