• Tävling: Musik (Del 3) [Avslutad]

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #35736  by Bonomaul
 
Tilläggas bör ju att förutsättningar är desamma för alla, det är ju inte bara Jalla som har en unik tillgång till NSF'er direkt. :)

 #35780  by WERY
 
Men om man har alla spelen komplett så gör det väl inget om man spelar igenom allt tills man hittat låtarna eller kollat på alla boxarna så man kan se vilken bit bilden kommer ifrån...

JAg tycker det är ärligt men gör andra det?

 #35876  by Gonzo
 
Widar wrote:
ninjamartin wrote:Najs med Link, skönt att slippa den där nykomlingssnubben...
Vackert! :D
Mums mums. Fint med pris! *Jubel* :D

 #35900  by Lakanman
 
Tävling avgjord. Uppdaterade första sidan.

 #35915  by Filurkatten
 
Jag kunde i alla fall Puzznic.

 #35921  by Bonomaul
 
Jaha ja.. blir väl till att förlänga Ninjamartins Link-period med två veckor till då antar jag..

 #35940  by jalla
 
Arg.. skrev Shadow Warrior 1 och Tiny Toon 1 iställe för 2'an på båda :\ Gissade dock bara på Tiny Toon (var säker på det var et Konami spel isåfall), mens visste den andra var från et Shadow Warrior/Ninja Gaiden spel.

Angående den tidigare diskutionen om fusk, jag ville inte starta nått bråk, men jag blev bara irriterad, håppas folk förstår det. Så jag håppas allt är lugnt nu.

 #35958  by Tawny
 
*Andreas* wrote:eller "Faxanadu: Final Stage" eller något som ingen dödlig människa har hört? =)
faxanadu är väl inte så svårt..?

 #35961  by Filurkatten
 
Nej, men tråkigt, segt och usla kontroller. ;)

 #35964  by Ufouria
 
Jag gillar inte heller Faxanadu.

 #35973  by WERY
 
Har växt upp med Faxanadu så jag gillar det. Att jkag inte visste vilken 14 var. HAr inte spelat det spelet sen 1998. Måste ha det o spela igen. Minns vissa låtar

Instagram #sndb.se