• Bok om Nintendo i Sverige

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #86999  by FerretX
 
kommer inte på RG så jag betalar gärna i förskott

 #87005  by Gixen
 
18. Gixen (ej Rg) kan betala i förskott

 #87007  by Widar
 
19. Widar (ej RG betalar gärna extra för en signerad och i förskott!)

 #87013  by Dragos
 
11.Dragos (ej Rg) betalar gärna i förskott.

 #87027  by J. Lilja
 
:lol: Fy faan vad lätt det skulle vara att blåsa de här forumsmedlemmarna på en massa pengar! (Inte för att jag tror det är det som sker här och nu, men ändå.. :roll:)

Jag kanske kan betala i förskott, beror på när du måste beställa.

 #87032  by Martin
 
J. Lilja wrote::lol: Fy faan vad lätt det skulle vara att blåsa de här forumsmedlemmarna på en massa pengar! (Inte för att jag tror det är det som sker här och nu, men ändå.. :roll:)

Jag kanske kan betala i förskott, beror på när du måste beställa.
Hehe, kan väl instämma. Jag är också lite obekväm med att ta emot pengar innan jag fått böckerna. Jag har beställt 50 exemplar och hoppas de ska räcka till intresserade samt några att sälja på RG. När jag väl fått dem så kommer jag skicka ut pm för att få bekräftat om man vill ha boken, få kontonr för insättning samt skicka sin adress.

En intressant reflektion är att i princip alla på NESdb är (ej RG), medan alla på Vintage Games är (RG). :)

 #87039  by Tawny
 
jag är också (ej RG) och är väl lite intresserad av en bok, men jag väntar lite :)

 #87050  by Vigdul
 
Martin: Jag är definitivt intresserad av ett köpa ett ex. av din bok (som jag skrev tidigare på din presentationstråd). Kommer ej närvara vid RG. Kan man säkra ett ex. på nåt vis? Skriv upp mig på listan!

 #87056  by Ufouria
 
17. Sanna (ej RG)

 #87065  by Pinge
 
Martin: Att vi här på nesdb är (ej RG) och folk på VG ska dit är väl till stor del för att RG är ett VG arrangemang eller har jag fel?!?

 #87066  by Andreas No 1
 
Martin: Jag kan helt klart tänka mig att betala i förskott jag med! :) Och jag vill ha dedikering/signering.

 #87080  by Martin
 
pinge80 wrote:Martin: Att vi här på nesdb är (ej RG) och folk på VG ska dit är väl till stor del för att RG är ett VG arrangemang eller har jag fel?!?
Det är David som ligger bakom VG som är initiativtagare till RetroGathering. Fast vem som gör vad är inte viktigt (i mina ögon) utan att det faktiskt sker en retrospelsträff av den digniteten är imponerande. Alla som bor nära Stockholm borde verkligen besöka RG (och långväga om man har möjlighet!).

Jag besökte RG för första gången förra året och var då inbjuden som talare (höll föreläsning om NES i Sverige, mycket av materialet baserat på det jag skrivit i boken). Hade så roligt och trevligt att jag reggade mig på VG och upptäckte senare NESdb när jag läste inlägg på VG.

Kan nästan lova Nintendofans att det kommer att värt besöket. En speciell person ska medverka i diskussionspanelen som har stark Nintendokoppling. När jag fått bekräftelse av alla i panelen kommer den att presenteras (blir en blandning av utvecklare, distributörer och media samt blandning av representation för olika format).

 #87083  by duga
 
Garanterat besök från Uppsala 8)

 #87086  by rogerxy
 
Skulle jag inte till Back in Time Live om 2½ vecka så hade jag kommit på RG. Men med tanke på att bara boende & resa till Sthlm går lös på runt 1500 så är två resor på en månad lite i saftigaste laget för mej.

 #87089  by Zeela
 
Martin wrote:Kan nästan lova Nintendofans att det kommer att värt besöket. En speciell person ska medverka i diskussionspanelen som har stark Nintendokoppling. När jag fått bekräftelse av alla i panelen kommer den att presenteras (blir en blandning av utvecklare, distributörer och media samt blandning av representation för olika format).
Låter klart intressant!

 #87092  by Super-Marko
 
måste man anmäla om manvill köpa en bok på RG ? isåfall gör ajg det nu

 #87100  by Bede
 
14. Bede (ej RG betalar extra för en signerad och i förskott!)

 #87111  by Pinge
 
Jag kommer inte närvara på RG av samma anledning som rogerxy, bitl får det bli
var på RG i västerås 2006, det var trevligt, men för lite nes och för mycket annan dynga :P

 #87152  by Martin
 
rogerxy wrote:Skulle jag inte till Back in Time Live om 2½ vecka så hade jag kommit på RG. Men med tanke på att bara boende & resa till Sthlm går lös på runt 1500 så är två resor på en månad lite i saftigaste laget för mej.
Har varit i kontakt med arrangören (lagt upp info på vår kalender på dataspelsbranschen.se etc). Men jag fick intrycket att det är väldigt stor fokus på C64 och hemdatorerna, vilket har gjort att trots att jag bor i Sthlm varit lite avvaktande. Men nu när det nämns på ett NES-forum borde jag kanske få upp ögonen. Berätta gärna mer!

 #87173  by rogerxy
 
Martin
www.backintimelive.com

Där står väl allt du kan tänkas vilja veta. En hel kväll med spelmusik, mest C64. Efteråt öl. Härifrån ska jag & pinge & nnn1 (om han inte blivit emo) dit.

 #87184  by Pinge
 
mest är det öl (och roger) för min del :lol:

 #87199  by Martin
 
Vad tusan, låter ju fint. Jag har tänkt se bob hund på lördag. Svider i plånboken med alla festligheter och utgifter man har. Kanske lite OT, men hur ser planen ut för er? Kommer ni bo på hotell här och har någon förfest eller liknande planerad?

 #87203  by Pinge
 
Planen e inte helt klar, men det blir nog till att åka upp på lördagen, träffa roger, dricka öl på ngt "hak", gå på spelning, dricka fler öl, sova på vandrarhem, åka hem :D

EDIT: BITL tråden var det ja... sorry folks!

 #87322  by skogga
 
Även jag skulle vara intresserad av ett ex,

22. Skogga (ej RG) - Betalar självklart i förskott för en signerad.

 #87360  by Kreese
 
Jag betalar i förskott, och kommer ej på RG, signerad vore nice!

 #87450  by J. Lilja
 
Men eftersom boken trycks på Vulkan så går den bara att få tag på i pocket-format va? Ej smaskig inbunden..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

Instagram #sndb.se