• Nintoaster 2.0

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #792733  by T0KES0
 
Här går man runt och är salig. Nintendo Entertainment system i all ära men en bättre connector, allt installerad i en brödrost utav designern Jarno Kotavuopio så får man nintoaster 2.0



Skall bli JÄKLIGT roligt att få hem den nu i veckan.... 8)

Blev helt lyrisk när affären gick i hamn efter många diskussioner.
 #792778  by Lirod
 
Då måste du lägga upp bilder här!
 #792790  by T0KES0
 
Bara jag kommer på hur så kommer det dyka upp en massa bilder. Roligt med ett snyggt hemmabygge som blivit prisat världen över. Trodde jag faktiskt inte men trägen vinner. Nudlar resten av månaden och nästa.
 #792791  by Lirod
 
Om du inte är guldmedlen (då går det att bifoga filer) så använder du en extern bild bank, till exempel Photobucket eller imgur, sedan länkar du bara bilderna med img-taggarna i ett inlägg.
 #793060  by T0KES0
 
Jäkla helg, den gör så att paketet har stannat upp. Man känner sig som ett litet barn nu.
 #793884  by T0KES0
 
Bilder kommer komma snart för idag hämtade jag ut paketet och jäklar vad snygg den är, helnöjd! Värd 8950:-
 #793940  by WatZDerp
 
Jag har också en Nintoaster, som jag har byggt själv tillsammans med min pappa. Det är riktig kul att använda en Nintoaster jämfört med ett vanligt NES. Själv tycker jag att just NES är den ända konsolen som är värd att bygga in i en brödrost, då man får en bättre connector. Har du några orange lysdioder i din? Har du så att man kan använda temperaturreglaget för att ändra ljusstyrkan på det orange skenet? I min har jag bara lysdioder men inget sätt att ändra ljusstyrka. Lägg gärna upp lite bilder sen. Jag har tänkt att skapa en ny tråd där jag ska lägga ut fler bilder, men det blir nog tidigast på Måndag.

Här finns det en bild på min.
Image

Som du kan se är min Nintoaster ganska lik Angry Video Game Nerd's, vilket var meningen. :D

MVH Isak
Last edited by segasonic on 20 Aug 2016, 18:32, edited 1 time in total. Reason: Fixade bildlänken.
 #793967  by T0KES0
 
Googla nintoaster 2.0 eller på tuben, det är av Jarno som jag köpt den av. Men det finns dioder på reglaget som du ändrar styrkan med. Skall lägga upp när som helst så ni får se.

Mvh
 #794499  by T0KES0
 
Så här ser skönheten ut!
Så här ser skönheten ut!
14182294_179224489154208_1979071525_n.jpg (90.22 KiB) Viewed 4922 times
 #794552  by Lirod
 
\:D/

Instagram #sndb.se